Baltíkovské programy

Spisovateľ/ka: Augustin Sokol jr. | Vložené dňa: 3. apríla 2008
http://citanie.madness.sk/view-12256.php
 

Baltíkovské programy

Autorom programov je Augustín Sokol, žiak šiesteho ročníka na Základnej škole, ul. Benkova v Nitre. Úlohou týchto programov je vyskúšať jednu z možných ciest, ktorá vedie k príprave tvorby programového vybavenia pre počítač Ed. Ed bude centrálny počítač v počítačovej sieti vo firme Eds. Úlohou spoločnosti Eds bude propagácia a výskum v oblastiach výroby robotov, kozmických lodí, nanobotov, kyborgov, klónov a mutantov. Postačujúca je inštalácia demo verzie Baltíku. Myšou sa dvojklikne na názov programu (nad ktorým alebo vedľa ktorého je zobrazená ikonka s postavičkou Baltíka). Kliknutím myšou na otvorené dvierka v pravom dolnom rohu sa program zatvorí.

V Nitre, dňa 8. marca 2008

 

Popis programov

1 Dimenzia: Baltík prechádza červiou dierou v dimenzii, až dôjde k domčeku. Potom otvorí domček, vojde dnu a zasiahne ho supernova. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

2 Zničenie: Baltík objaví nepriateľské veliteľské stanovište, ktoré je zamaskované ako obyčajný domček. Baltík to odhalí a postupne celé stanovište zničí. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

3 Vakovlk a Baltík: Baltík stretne zamaskovaného vakovlka, ktorý ho uloví. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

4 Baltík na love: Baltík loví korisť do lepkavej siete. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

5 Vývin: Baltík skúma evolučné vyvíjanie u jednotlivých organizmov. Nakoniec ho zožerie nebezpečný predátor. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

6 Zmena DNA: Baltíkovi sa prudko mení DNA. Nakoniec sa jeho genetická štruktúra rozpadne a Baltík vybuchne. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

7 Nanoboty: Baltíka prenasledujú nepriateľské nanoboty. Nakoniec ho zničia. Zlikvidujú dokonca aj jeho pozostatky. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

8 Dobrý robot: Baltík si v obchode kupuje robota, ktorý mu bude pomáhať v domácnosti. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

9 Eusthenopteron: Baltík vyslobodzuje z balíčkov pradávne ryby rodu eusthenopteron. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

10 Baltík chrobák: Baltík sa dostane do sveta chrobákov. Chrobáci ho však nakoniec zničia. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

11 Dinopeja: Baltík použil jedno kúzlo tam, kde nemal. Baltazár mu povedal, že mu odpustí iba vtedy, keď mu donesie drahokam zo vzdialenej planéty Dinopeja. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

12 Správa: Baltík sa kontaktuje s mimozemšťanmi, ktorí sa ho opýtajú, či si nechce pozrieť vnútrajšok ich lode. Baltík súhlasí. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

13 Genetika: Baltík navštívil laboratórium, kde sa konajú najnovšie genetické výskumy. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

14 Kambrium: Baltík sa dostal do pradávneho obdobia nazývaného kambrium. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

15 Defragmentátor: Baltík sa dostane k nebezpečnému obrannému systému, ktorý využíva na ničenie nepriateľov defragmentáciu. Baltíka to nakoniec zničí. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

16 Baltík výskumník: Baltík skúma, ako mimozemšťania stavajú zaujímavé stavby. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

17 Hlbokomorské zaujímavosti: Baltík skúma vo svojej ponorke pre výskum vo veľkých morských hlbinách morské zaujímavosti. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

18 Tanier: Baltík skúša svoju novú vesmírnu loď. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

19 Baltíkový stav: Baltík prechádza cez bludisko, oslobodzuje mimozemšťanov a ničí oranžové mimozemské príšery. Mimozemšťania sú uväznení v balíčkoch. Postupne musí všetkých mimozemšťanov oslobodiť, príšery zničiť a nakoniec sa dostať do konečného cieľa. Cieľ je ružová kocka. Program sa automaticky spustí, avšak potom sa už ďalej ovláda kurzorovými šípkami a klávesmi A a S. Kláves A sa využíva na oslobodzovanie mimozemšťanov a kláves S na ničenie príšer. Kurzorovými šípkami treba Baltíka otočiť čelom k predmetu a dostať ho tesne do jeho blízkosti. Baltík sa pohybuje dopredu s kurzorovou šípkou hore. Doprava a doľava sa Baltík otáča s kurzorovými šípkami vpravo a vľavo. Kurzorová šípka dole sa nepoužíva.

20 Sondy: Baltík bojuje proti silným vzdušným silám nepriateľa. Najprv sa program automaticky spustí a Baltík zostrelí sondu, ktorá po ňom strieľa. Potom sa program ovláda kurzorovými šípkami a klávesom A, ktorým sa ničia navigačné radary. Baltík ich musí postupne všetky zničiť. Kurzorovými šípkami treba Baltíka otočiť čelom k predmetu a dostať ho tesne do jeho blízkosti. Baltík sa pohybuje dopredu s kurzorovou šípkou hore. Doprava a doľava sa Baltík otáča s kurzorovými šípkami vpravo a vľavo. Kurzorová šípka dole sa nepoužíva.

21 Baltík silák: Baltík zachraňuje exotické druhy rastlín. Začínajú totiž hynúť. Za ich záchranu začal Baltík bojovať. Jeho misia je rozdelená na štyri levely. V každom z nich sú nebezpečné prekážky. Sú to obrovské pavúky, príšery s chápadlami a silný neprekonateľný múr. Rastliny sa oživujú klávesom A. Klávesom S sa ničia pavúky a príšery. Aby sa prešlo do ďalšieho levela, treba oživiť všetky rastliny a zničiť všetky pavúky a príšery. Do vyššieho levela sa dostane tak, že dôjde až k jeho číslu. Keď v najvyššom štvrtom leveli dôjde až k číslu štyri, tak zmizne a hra sa úspešne skončí. Kurzorovými šípkami treba Baltíka otočiť čelom k predmetu a dostať ho tesne do jeho blízkosti. Baltík sa pohybuje dopredu kurzorovou šípkou hore a otáča sa kurzorovými šípkami vpravo a vľavo. Kurzorová šípka dole sa nepoužíva.

22 Baltík sapiens: Baltík na svojej vesmírnej lodi putuje na vzdialenú planétu. Žijú na nej inteligentní mimozemšťania. Baltík pre nich musí postaviť účinný obranný systém. K tomu však potrebuje zozbierať súčiastky, ktoré sa nachádzajú na štyroch nebezpečných miestach planéty. Každé miesto predstavuje samostatný level. Klávesom A sa zbierajú súčiastky. Klávesom S sa ničia nebezpečné roboty, ktoré sú ozbrojené vrhačmi elektrónových častíc. Roboty strážia súčiastky. V treťom a štvrtom leveli je nebezpečná atmosféra. Preto Baltík používa špeciálne vesmírne vozidlo, ktoré ho chráni pred nebezpečnými výparmi. Vo štvrtom leveli sú neprekonateľné múry, ktoré musí obísť a do cieľa sa môže dostať iba z pravej strany. Do vyššieho levela sa dostane tak, že dôjde až k jeho číslu. Keď v najvyššom štvrtom leveli dôjde až k číslu štyri, tak automaticky zostrojí pre mimozemšťanov obranný systém, ktorý zlikviduje štyroch robotov. Kurzorovými šípkami treba Baltíka otočiť čelom k predmetu a dostať ho tesne do jeho blízkosti. Baltík sa pohybuje dopredu kurzorovou šípkou hore a otáča sa kurzorovými šípkami vpravo a vľavo. Kurzorová šípka dole sa nepoužíva.

23 Veže: Baltík útočí na nepriateľské veliteľstvo. Program sa automatický spustí. Nepriateľské továrne vyrábajú bojové roboty, ktoré ho majú zničiť. Baltík však zničí roboty aj továrne. Nepriatelia potom postavia množstvo obranných veží na ochranu veliteľstva. Baltík má za úlohu veže zničiť. Keď zničí všetky veže, tak zničí aj nepriateľské veliteľstvo. Klávesom A sa ničia veže. Veliteľstvo sa zničí tak, že sa ho dotkne. Kurzorovými šípkami treba Baltíka otočiť čelom k predmetu a dostať ho tesne do jeho blízkosti. Baltík sa pohybuje dopredu kurzorovou šípkou hore a otáča sa kurzorovými šípkami vpravo a vľavo. Kurzorová šípka dole sa nepoužíva.

24 Vesmírna základňa: Baltík na svojej vesmírnej lodi ide do laboratória, ktoré je umiestnené na vesmírnej stanici. Stanica je centrum najmodernejšieho vesmírneho výskumu. Baltík má vyskúšať najnovšiu zbraň proti nebezpečným vesmírnym telesám, ako sú napríklad meteority, asteroidy a kométy. Najprv automaticky zničí obrovský asteroid. Potom s klávesom A zničí meteorický roj. Treba zničiť všetky meteority. Cieľ je v pravom hornom rohu. Dostane sa k nemu tak, že sa ho dotkne. Kurzorovými šípkami treba Baltíka otočiť čelom k predmetu a dostať ho tesne do jeho blízkosti. Baltík sa pohybuje dopredu kurzorovou šípkou hore a otáča sa kurzorovými šípkami vpravo a vľavo. Kurzorová šípka dole sa nepoužíva.

25 Ochrana: Baltík sa snaží ochrániť svoju základňu, ktorú obsadili nebezpečné nepriateľské roboty. Roboty majú zničiť jeho veliteľstvo. Preto musí postaviť pred veliteľstvom obranný val. Miesta, kde treba postaviť ochranu, sú vyznačené. Ochranu stavia pomocou klávesu A. Kurzorovými šípkami treba Baltíka otočiť čelom k predmetu a dostať ho tesne do jeho blízkosti. Baltík sa pohybuje dopredu kurzorovou šípkou hore a otáča sa kurzorovými šípkami vpravo a vľavo. Kurzorová šípka dole sa nepoužíva.

26 Prispôsobivosť: Baltík zoberie vzorku machu. Nájde tam pomalku. Udiví ho jej prispôsobivosť. Pokúsi sa vyrobiť robota, ktorý by bol tiež takto dokonale prispôsobivý. Robota vyrobí a odskúša. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

27 Pichnutie: Baltík robí morský výskum. Jedného pajka pichne homôlka. Baltík pôjde zobrať jeho mŕtvolu, aby ho mohol naklónovať. Musí použiť špeciálne vozidlo s ochranou, aby ho homôlka nepichla. Podarí sa mu pajka naklónovať. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

28 Sondy 2: Baltík chráni svoju základňu pred nepriateľskými jednotkami. Zničenie navigačných radarov v programe „20 Sondy" pripravilo nepriateľov o ich základňu. Preto vymysleli nový plán, ako Baltíka poraziť. Na jeho základni postavili továreň a laboratórium. Na ich ochranu vyšlú sondy, ktoré sú vyzbrojené vrhačmi gravitónových častíc. Baltíkovi sa podarí jednu sondu zostreliť. Ďalšia však začne po ňom strieľať. Továreň vyrobí tank. Baltík ho zničí. Nepriatelia však zvýšia technickú úroveň továrne. Továreň vyrobí silnejší tank. Ten zatiaľ nevie zničiť. Preto použije ďalšiu fintu na porazenie nepriateľov. Musí počkať 5 sekúnd, pokiaľ mu jeho pomocníci dodajú zlatú baňu. Z jej výnosov postaví protivzdušné veže, pomocou ktorých zničí všetky sondy, silnejší tank, továreň a laboratórium. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

29 Chémia: Baltík učí jedného pajka chémiu, ktorý to najprv nechápe. Znovu mu to vysvetlí, takže to pochopí. Chce však použiť nesprávnu chemikáliu. Našťastie mu Baltík stihne dať tú správnu chemikáliu. Potom zmizne. Pajko sa to pokúša urobiť správne - a nakoniec sa mu to podarí. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

30 Tanier 2: Baltík vyskúša ako fungujú vrtáky na jeho vesmírnej lodi, ktorá je schopná prekonávať aj extrémne prekážky. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

31 Podzemie: Baltík vysal svojho podzemného robota, aby preskúmal podzemie. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

32 Tanier 3: Baltík teraz skúša, či sa jeho kozmická loď dokáže pohybovať aj pod vodou a vo vesmírnych prestrelkách. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

33 Devón: Baltík od svojej návštevy v období Kambrium prišiel skúmať obdobie Devón. Našiel tu mnoho zaujímavých rastlín aj živočíchov, ktoré sú pochopiteľne omnoho vyvinutejšie ako v Kambriu. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

34 Dimenzia 2: Baltíkov vesmírny robot skúma záhadnú červiu dieru s programu „1 Dimenzia", ktorá mu spôsobila veľké problémy. . Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

35 Testovanie: Baltík testuje svojho takmer nezničiteľného kyborga, ktorý je schopný prežiť takmer v akomkoľvek prostredí. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

36 Titanis: Baltíkov incident v programe „3 Vakovlk a Baltík" sa opakuje. Tentokrát dôvodom nie je vakovlk ale predhistorický dravý veľmi nebezpečný nelietavý vták rodu Titanis. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

37 Zničenie 2: Baltík musí zničiť nepriateľský muničný sklad, ktorý je zamaskovaný ako obyčajný múr. Baltík ho však nedokáže sám zničiť, tak preto vyslal prieskumnú bojovú sondu, ktorá má na to dostatočnú palebnú silu. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

38 Baltík výskumník 2: Baltík pokračuje v skúmaní záhadného vesmíru. Na začiatku prechádza červiou dierou, ktorá ho prenesie na miesto výskumu. Objavuje tam pestrofarebné fantastické vesmírne lode mimozemšťanov. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

39 Obrana: Baltík čelí ohromnému nátlaku nepriateľských síl. Preto sa snaží utiecť do inej dimenzie. Vesmírne lode nepriateľov ho však aj tam našli. Našťastie pre Baltíka, jeho pomocníci vyslali vesmírnu loď, ktorá ho bezpečne dopraví na jeho základňu. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

40 Tanier 4: Skúška Baltíkovej vesmírnej lode, schopnej prechádzať medzi dimenziami, prebieha úspešne. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

41 Baltík archeológ: Baltík našiel v podzemnej jaskyni poklady starodávnej ľudskej civilizácie. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

42 Baltík psychológ: Baltíka zaujíma psychológia. Ako svoj prvý pokus, uviedol svoju asistentku do hypnotického spánku. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

43 Hmlovina: Baltík zo svojou prieskumnou vesmírnou loďou sa dostal do kozmickej hmloviny, kde môže urobiť niekoľko nových objavov. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

44 Hyper rýchlosť: Baltík testuje prístroj na zvýšenie rýchlosti. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

45 Tanier 5: Baltík skúša jak jeho vesmírna loď sa dokáže vyhýbať prekážkam. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

46 Testovanie 2: Baltík testuje špeciálneho robota na vŕtanie do skál. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

47 Superstrela: Baltík testuje super silnú zbraň, ktorá je vybavená 12 typmi striel. Po každých 10 striel sa typ strely zmení. Program sa automaticky spustí a potom sa ovláda myšou tak, že sa klikne na rôzne miesta a strela sa vystrelí.

48 Zmena DNA 2: Baltíkovi sa vplyvom nebezpečného žiarenia zmení DNA a jeho evolúcia sa zrýchli a obráti opačným smerom. Z Baltíka nakoniec zostane len zväzok molekúl DNA. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

49. Laltík: Nepriatelia vytvorili bytosť, ktorú nazvali Laltík, ktorý je vlastne Baltíkov klón, vylepšený o DNA kobry, varana, krokodíla a jašterice. Laltík sa pokúsi Baltíka zničiť. Baltík sa začne brániť. Laltík je však vďaka svojej napol plaziej DNA silnejší než Baltík. Našťastie sa Baltíkovi podarilo utiecť a opýtal sa Baltazára ako má Laltíka poraziť. Baltazár mu poradil, aby získal nohu zo vzácneho červeného pavúka, Neptúnov trojzubec a pichliač z kaktusu veľkokvetého. Baltíkovi sa všetky tri predmety podarilo získať a pomocou nich vyčarovať veľmi mocné kúzlo. Baltík použil kúzlo aby zneškodnil Laltíka skôr, než by stihol napáchať nejakú škodu. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

50. Nakupovanie: Baltík nakupuje v obchode firmy EDS. Nákup sa mu podaril, tak šiel zaplatiť a vrátil sa domov. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

51 Baltíkov lúč: Baltík na koni pomocou vesmírneho žiarenia ožiaril vzorok baktérií, ktorý sa nachádzal pod mikroskopom jedného pajka, ktorý sa zaoberá obojživelníkmi. Ožiarený vzorok baktérií začne mutovať a vyvíjať sa na vyspelejšie organizmy. Keď pajko pôjde ráno do práce, a nebude nič tušiť, tak vzorok mu naklónuje žaby. Pajko sa začne čudovať, ale naklónované žaby nie sú tak hrozné, ako to, čo ešte len príde. Organizmy zo vzorku sa náhle vyvinú na nebezpečné zmutované príšery. Pajko sa tak zľakne, že zinfarktuje. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

52 Baltíková škola: Baltík sa rozhodol stať učiteľom a začal učiť deti veľmi zaujímavé veci. Na konci programu zazvoní a vyučovanie sa skončí. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

53 Očkovanie: Baltík sa nakazí veľmi nebezpečnou chorobou. Našťastie má protilátku. Bola to však jediná protilátka. Preto musí Baltík vyrobiť očkovaciu a zaočkovať sa. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

54 Baltíkov teleskop: Baltíkov vesmírny teleskop zasiahne meteorická smršť. Baltík ho musí opraviť, tak si oblečie svoj špeciálny skafander a hneď sa pustí do práce. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

55 Karbón: Baltík preskúmal Kambrium a Devón. Teraz ide preskúma Karbón. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

56 Tanečná: Baltík sa učí tancovať. Preto šiel do tanečnej školy firmy EDS. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

57 PC miestnosť: Údaje o tomto programe zatiaľ nie sú k dispozícii.

58 Baltík rangers: Baltíkov nový koníček je cestovanie vesmírom. Okrem neho sú tam stovky mimozemských vesmírnych lodí. Baltík narazí na mnohé zaujímavosti, ale aj prekážky, napríklad asteoridy, meteority, meteorické roje, hviezdy, hmloviny a vesmírne lode, ktoré môžu byť niekedy aj na obtiaž. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

59 Laltík 2: Baltík síce porazil Laltíka, teda svojho klóna vylepšeného plaziou DNA, ale nepriatelia naklónovali aj niekoľko ďalších Baltíkových klónov a ich počet presahuje tisícku. Klóny teraz nemajú vylepšenú Baltíkovú DNA iba z jedného tvora, ale z rôznych organizmov. Nájdeme tu dokonca aj roboty a kyborgy s Baltíkovými schopnosťami. Táto nebezpečná armáda s Baltíkovými vylepšenými vyklónovanými a vyrobenými variantmi je schopná prekonať každú prekážku a podobne ako Laltík majú za úlohu zničiť Baltíka. Baltík sa však veľmi zlepšil a hrdinsky čelí týmto nezastaviteľným príšerám. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

60 Simulátory: Baltík chodí pravidelne do telocvični aby si dobre zacvičil a zlepšoval svoju kondičku. V tomto programe môžete vidieť, ako Baltík cvičí na virtuálnych simulátoroch. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

61 Stavanie mesta: Baltík pristál na vzdialenej planéte, na ktorej nie je život. Rozhodol sa ju sprístupniť tak, aby na nej mohli ľudia bývať. Začal postupne na nej stavať mesto. Baltík sa postaral o všetko. O kyslík, domy, potraviny, rastlinstvo, dopravnú infraštruktúru, elektriku, vodovod a kanalizáciu. Pri tom všetkom mu pomáhajú jeho štyria pomocníci, ktorí sa volajú Alfa, Beta, Gama a Delta. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

62 Tanier 6: Baltík testuje zaradenie na svojej kozmickej lodi. Toto zariadenie vytvára špeciálne holografické efekty a umožňuje Baltíkovej kozmickej lodi meniť podobu a maskovať sa. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

63 Teleport: Baltík skúša nové zariadenie na teleportáciu. Neskôr skúša lepšiu, modernejšiu, kompaktnejšiu, prenosnú verziu, ktorá je zamaskovaná ako náramok. Jej možnosti sú oveľa menej obmedzené ako u staršej verzie. Umožňuje Baltíkovi teleportovať sa hocikedy a hocikde. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

64 Rad: Baltík je pozvaný na večierok na počesť slávnostného zasadnutia Galaktickej koalície. Musí však počkať v dlhom rade z luxusných vesmírnych limuzín s autopilotom a občerstvením. Keď už je na večierku, s radosťou tancuje. Na večierku sú ohňostroje a rôzne iné atrakcie. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

65 Tanier 7: Baltíková loď je schopná sa celá replikovať do veľmi veľkého počtu. Rozdelenie jednej lode na dve identické trvá iba sekundu. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

66 Bodky: Baltík využíva replikáciu cyklickej obnovy energetických zdrojov. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

67 Bodky v neobmedzenom počte: Baltíkové vedomosti v replikácii cyklickej obnovy energetických zdrojov sú veľmi pokročilé. Možnosť replikácie energetických zdrojov je teraz neobmedzená. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov. Nezastaví sa však sám automaticky, ale treba ho zastaviť štandardným spôsobom, teda kliknutím myšou na ikonku dvere v pravom dolnom rohu. Tento program sa dá súčasne využiť aj ako šetrič obrazovky

68 Metamorfóza: Baltík synteticky vytvoril interdimenzionálny guľový blesk, schopný meniť miesto, veľkosť a farbu. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov, ale po každom novom spustení guľový blesk zmení svoje miesto, veľkosť a farbu.

69 Mínové pole: Nepriatelia vyslali na Baltíkovú základňu vesmírnu loď, ktorá vypustila elektromagnetické vlny schopné vyskratovať všetky infračervené, ultrafialové, radarové, pohybové, sonické a iné senzory. Baltíkoví roboti preto nie sú schopní odhaliť nastražené nepriateľské míny. Našťastie, Baltík dostal správu a rýchlo tam prišiel napraviť situáciu. Pomocou špeciálneho kúzla odhalil skryté míny, takže sa dali účinne zneškodniť. Program sa automaticky spustí a funguje bez ovládacích vstupov.

Spisovateľov komentár k príspevku

Je to niečo medzi dokumentom a úvahou.


Ohodnoť a okomentuj literárny príspevok

Hodnotiť a komentovať literárne príspevky môže len registrovaný užívateľ.

Info o príspevku Info o príspevku
eKniha / eBook eKniha / eBook
Predchádzajúci príspevok Predchádzajúci príspevok
Nasledujúci príspevok Nasledujúci príspevok
Reklama
Hlasuj za príspevok Hlasuj za príspevok
  • asdf.sk
  • Bookmark and Share
Naj od autora Naj od autora
Štúrovčina
Kuchárka | Skratky | Zábava | Diplomová práca | Psychológia | Manageria | Antikvariát Sova | Tools | Stolár | Kotly | Orava | Kovovýroba | Monitoring | K6 | Bytové doplnky | Logo | Max hra | Spravodajstvo Mráčik | RSS katalóg | Twitter katalóg | Instagram na SK i CZ | Online finančná kalkulačka | Palivové drevo | Nákupné Centrum | Športové Centrum | Krása a zdravie | Bankomaty na Slovensku | Bankomaty v České republice | Tvoj Lekár | Ponuky práce v zdravotníctve | Zdravotná poradňa | Tvůj lékař | Vyber školu | Kto hýbe Slovenskom | Kdo hýbe Českem | Tvoj Notár | Tvůj notář | Sudoku for Kids | Road for Kids | Pair for Kids | Hanoi for Kids | 15 for Kids | Grid for Kids | Colours for Kids | Pexeso | Logic | Einstein | Snake | 3 Wheels | Find 8