Veta v casoch.

Spisovateľ/ka: DivineAsHell | Vložené dňa: 30. apríla 2008
http://citanie.madness.sk/view-13335.php

Nic.

A v tom tichu pismeno pristane na platok nepopisaneho priestoru.

Sekundy sa vystriedaju a smrst litery zmeni pravdu na loz.

 

Znova udrela velka rucicka do malej.

A z lzi sa stane pravda.Zo vsetkeho nic a z prazdneho ...plne.

 

Cas stvoril slovo,ktore vystrieda pravdu.

Definuje loz.

 

A v ramci nudy vznikne veta. 

"Pravda tu je,bude,a bola" 

 

 

Spisovateľov komentár k príspevku

Mam pravdu.[Neuznavam diakritiku...]


Ohodnoť a okomentuj literárny príspevok

Hodnotiť a komentovať literárne príspevky môže len registrovaný užívateľ.


Komentáre k literárnemu príspevku

Usporiadať: Prejdi na stránku:

Na začiatok Predchádzajúca stránka 1 2 3 Nasledujúca stránka Na koniec
10 bodov - odporúčam
´fuf no o pravde sa daju viest siahodlhe debaty... velmi som sa o nu zaujimal z pohladu roznych filozofov... v skutocnosti vsak nie je podstatna a celkovo si myslim ze si to pojal velmi dobre :)  
Spisovateľ/AutorLordBeyonder Pridané dňa26. augusta 2009 22:17:29
odporúčam
Hej, pravda.... Exituje to tak blizko seba, že ani ja už nevidím rozdiel ... veď... toľko času už prešlo....a aj toľko slov...  
Spisovateľ/AutorFragaria Pridané dňa4. júna 2008 21:35:03
A nic sa nezmenilo.Len nieco uz nieje,to co malo byt je..a to co nebolo bude.:) Dik..btw  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa4. júna 2008 22:14:34
a to co malo byt....? :)  
Spisovateľ/AutorFragaria Pridané dňa4. júna 2008 22:42:01
doplnok:)  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa4. júna 2008 23:41:07
:DDD uz som zuzlena kvalitne...:D myslela som, ze to co nemalo byt tiez je... takze cele to nema zmysel, lebo sa vlastne....vsetko zmenilo.  
Spisovateľ/AutorFragaria Pridané dňa4. júna 2008 22:44:18
Ja som vpodstate napisal nieco rovnake:) v komente.  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa4. júna 2008 23:41:52
10 bodov - odporúčam
je to hlboké...vystihuje to podstatu sveta  
Spisovateľ/AutorDegree Pridané dňa1. júna 2008 16:45:27
mm ..diky ...:) PS:to v zatvorke neadresujem konkretne tebe:) [Aby som neobvinil pred tym ako som si isty tak len spomeniem...Je vtipne zabavat sa na vtipe ktory vtipny je...Ale snazit sa a pokusat sa o ...predom nevtipny vtip..vtipne nie je.]  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa1. júna 2008 16:47:37
7 bodov
No da sa z toho vycitat ale ten prosty narod to neuvidi....:)  
Spisovateľ/AutorSeraphim* Pridané dňa1. mája 2008 14:24:15
Tak nam to...vysvetli.  
Spisovateľ/AutorHas Pridané dňa1. mája 2008 14:38:05
no podla mna kopec velkych silnych patetickych slov na malom priestore a este aj opakujucich sa... bez efektu. bez vypovednej sily. akosi... to vystihuje presne obsah prveho riadku.  
Spisovateľ/Autor___ Pridané dňa30. apríla 2008 23:08:23
...MM prepac ale co pre teba potom je vypovedna sila? A vlastne ako toho dosiahnes:) Ved jasnejsie to uz nenapisem teda pokial si chcem zachovat hrdost a nepustim sa do dvojslovnych pomenovani:))  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa1. mája 2008 09:34:07
samozrejme si nemyslim ze treba ubiehat k dvojslovnym pomenovaniam. tym ze to pre mna nema vypovednu silu som myslela to, ze su to akoby len slova, vela napisaneho, malo povedaneho, respektive povedane len tak akoby na povrchu. asi je to len nieco co ja tak vnimam, neviem. ale je to akoby len obal podstaty ktoru sa nejakym sposobom nepodarilo prepasovat doveryhodne az ku mne... ale hlavne opakovanie slov ako loz a pravda a dalsie vyrazy ako smrst litery, pridali na patose (uz aj nizsie spominanom) a vlastne tak oslabili silu celeho textu.  
Spisovateľ/Autor___ Pridané dňa1. mája 2008 13:27:28
Prepac ale tym ze ta to neoslovi neznamena ze ta basen automaticky nema vypovednu hodnotu. Samozrejme ze na vsetko sa da pozerat dvojako ale nemozes s istotou vyriect to co si si dovolil... Vlastne mozes...:D [Vyjadri sa k..spominanemu patosu...zaujima ma co to je a ako sa to prejavuje.]  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa1. mája 2008 17:52:52
mas pravdu, v podstate som dala na javo, ze ma to neoslovilo, ale tym som neodpisala automaticky cele tvoje dielo, to zas nemozes tvrdit. myslim, ze sa dost jasne vyjadrujem v cisto subjektivnej rovine. ("...ze to pre mna nema vypovednu silu"; "asi je to len nieco co ja tak vnimam, neviem.") inak sa ani pochopitelne neda. [co sa tyka patosu. pateticky text je text prilis vzletny, velmi nadneseny, vyvyseny akoby az do takych zdanlivych vysin, ze v praxi skor posobi smiesne napriek tomu, ze o nicom smiesnom nepojednava. a to si podla mna dosiahol prave vyrazmi ktore som uz spomeula vyssie. znova pre istotu teda opakujem, aby sme sa nepochopili zle, ze takisto zalezi od kazdeho co sa mu zda pateticke a co nie... ako to je vo vsetkom... no... takze tak.]  
Spisovateľ/Autor___ Pridané dňa1. mája 2008 18:36:48
No..Je tazke byt objektyvnym ked vyjadrujes svoj pohlad na dielo:)) Dakujem za ten patos..:)) PS:dodavam len,ze patosom to zrejme bude len pre ludi ktory sa casto stretli so slovami,ktore som pouzil.[Ich vina.:D] Len ma potom zaraza jedna vec:Ak chces nieco vyvysit,zvyraznit a pridat mu akusi hodnotu navyse bez toho aby to bol patos,tak neviem ako:) ...Pre mna je pravda a loz na oblaciku ktory drieme najvyssie:) preto mozno ten zbytocny nadych.  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa2. mája 2008 22:05:44
no lnen to povedal za mna, takze tak :) o to prave ide, ze ked chces nieco pekne povedat a chces aby z toho razil nejaky vyssi vyznam a hodnota a pocit a zaroven aby to bolo kvalitne, da sa to samozrejme roznymi sposobmi, na ktore ale musis prist sam, vypestovat si na to cit, a nie je to vobec jednoducha hracka :) v tom je to umenie vyjadrit sa trefne, primerane, hodnotne a tak aby vsetko sadlo na svoje miesto :)  
Spisovateľ/Autor___ Pridané dňa2. mája 2008 22:24:29
odpovedam na oba komenty: Ak je ako vravite. Tak pisat dobre,kvalitne a zaujimavo mozem len vtedy ak akasi tretia osoba zhodnoti moje dielo ako perfektne. Vlastne je to tym padom zlepenie textu ktory ste napr chceli napisat vy,len sa vam to este nepodarilo:) [Inak ...to embryo...je zrejme vacsina populacie *kurva*[tvoj nick]:)),nie kazdy sa uz stihol zdeformovat 1000-kami knih.:)]  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa3. mája 2008 10:56:48
inymi slovami... odpovedz na otazku preco by mal tvoje diela niekto citat a kto by to mal byt? (aky okruh citatelov chces prilakat, co im chces dat a co od nich ocakavas?) tym nepropagujem komerciu, alebo nieco take... len malu potrebu mat urcity osobny tvorivy manifest, koncept...  
Spisovateľ/Autorpic Pridané dňa3. mája 2008 20:53:13
..:D Preco nie?... Aky okruh?No siroky. Co im chcem dat?...Hmm...Zatial nic:) mozno akesi kvapky do oci,alebo pripravok na zastavenie starnutia:) Ale najnudnejsie a najfadnejsie je pisat pre scitaneho kritika. Pretoze potom nepises o tom co chces tak ako chces,ale len silene hras do tanca citatelovi. A podla mna,citatel by mal tancovat tak ako ja piskam.:))  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa3. mája 2008 23:33:05
rozumna odpoved... aj ked trosku vykrucacia:)  
Spisovateľ/Autorpic Pridané dňa3. mája 2008 23:35:16
Vedz ale ,ze to nebol zamer:)  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa3. mája 2008 23:39:51
no ono je to cele take relativne. ak chces pisat pre seba a mat sam radost zo svojej poezie, tak staci pisat tak, aby si sam z toho mal pocit ze je to krasne, zaujimave, vynikajuce, napadite... ak sa vsak chces presadit medzi inymi, vyniknut, prezentovat sa, nestaci byt sam pre seba zaujimavy. tym ze davas svoje diela "do sveta", vlastne ich ponukas obecenstvu - citatelovi - a ziadas odozvu (ak ti teda v tom lepsom pripade na nej zalezi... co teda ak nie, tak nema zmysel uverejnovat - zacarovany kruh). lenze tu nadabis na to, ze vela ludi pise o tom istom. a preto je tu potreba nejako sa lisit, vybudovat si nejaku "vlastnu znacku", vlastny sposob znazornovania veci, aby ked si ta niekto precita tak aj bez toho aby vedel ze si to napisal ty, povie si "aaaa, jasneee, to je ten a ten" :) a ako inak nez na zaklade spominanej odozvy chces zistit ci su tvoje diela napadite, originalne, zaujimave? inak sa to neda. preto zasah tretej osoby ako vravis je uplne nevylucitelny z logickych dovodov.  
Spisovateľ/Autor___ Pridané dňa3. mája 2008 20:45:05
prepac krokodil ale plavas v slanej vode:)) Tento prispevok bol ale absolutne odveci:D Ja som nespomenul nic take akoze ma vas nazor nezaujima,neviem z coho si to vydedukoval:D Desna transformacia mojich slov...:) Mna zaujimalo to,aka je tam podla teba pointa ked uz je taka tuctova:) Rozumies otazke?...Prave to ma zaujima tvoj nazor...:))  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa3. mája 2008 23:24:47
nie, nie... ak si z toho vyrozumel ze naznacujem ze ta nezaujima nas nazor, tak je to asi len nedorozumenie :) rozoberala som skor to, o co ide, ked autor zavesi dielo sem a tymi nazormi citatelov som myslela zovseobecnene vsetkych ako takych :) no ale nevadi :) no a pointa myslis tohto konkretneho diela?  
Spisovateľ/Autor___ Pridané dňa3. mája 2008 23:28:19
Okej ale preco?:) Ved ja to riziko poznam a prijimam:) Samozrejme:) ak chces mozes sa vyhadrit aj k pointe minidiela Ja a moja...:)) PS:Ale aj tak mi musis dat za pravdu ze nech uz povies cokolvek,bude to loz.:) Pretoze tak ako je roznoroda priroda tak je roznorody aj clovek:) Preto tvoj postreh sa moze stretnut s konfliktom pri inom komente,presne opacnom. Meritkom umenia proste nemozu byt ludia:)  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa3. mája 2008 23:37:46
..to je pravda... ...s takouto roznorodostou sa stretnes vsade.... ...to je to..Jing a Jang.... ...zas..umenie je výlučne pre ludí...nemozes tvrdit,že nemožu byt merítkom....  
Spisovateľ/Autorhic Pridané dňa3. mája 2008 23:46:39
Ale mozem:) Clovek je primitivna bytost aj ked mas pocit ze sme jedinecny:) Jedinecny si v tom ze dokazes nieco vytvorit.Aj ked to nikdy neude original pretoze,vzdy si to z niecoho odvodil. Nikdy si nenapisal nieco len tak.Bez podnetu. No a to stale nestaci na to aby si hodnotil nieco co si nevytvoril:) Pretoze sa to budes snazit vtesnat do formy ktoru poznas a o ktorej si myslis ze je ta prava pre dany projekt:)  
Spisovateľ/AutorDivineAsHell Pridané dňa4. mája 2008 01:10:25
..ja práveže nemám pocit,že sme jedinečný.... ..jo som Darwinista... pre mňa je jedinečná napr:..príroda.... a je to ten podnet z ktorého čerpám... stále však nemožem súhlasit s tým čo hovoríš.... ...umenie vzniklo práve človekom...povedzme v čase ked kreslili do Altamiri zvieratá a svojich bohov... ...možno by nemalo byt hodnotené,to možem súhlasit...ale ..ked nejaký "zhúlenec" napíše: ou ou ou som v siedmej dimenzii ou a je mi fajn ou ou ...tak je to umenie? ..možno..pre niekoho... ..ale zas..treba vymedzit priestor..a nechat ho na kvalitné umenie.... ...zas..ja si nemslím,že hodnotíme podla nejakých štandartov.... ja sa snažím komentovat aj objektívne,v rámci možností a znalostí...ale ten subjektívny pohlad tam bude vždy..to je jasné.... ..tak ako "báseň zhúlenca"..ou ou..si nájde priestor..tak aj iné...  
Spisovateľ/Autorhic Pridané dňa4. mája 2008 01:22:58
Usporiadať: Prejdi na stránku:

Na začiatok Predchádzajúca stránka 1 2 3 Nasledujúca stránka Na koniec
Info o príspevku Info o príspevku
eKniha / eBook eKniha / eBook
Predchádzajúci príspevok Predchádzajúci príspevok
Nasledujúci príspevok Nasledujúci príspevok
Reklama
Hlasuj za príspevok Hlasuj za príspevok
  • asdf.sk
  • Bookmark and Share
Naj od autora Naj od autora
Štúrovčina
Kuchárka | Skratky | Zábava | Diplomová práca | Psychológia | Manageria | Antikvariát Sova | Tools | Stolár | Kotly | Orava | Kovovýroba | Monitoring | K6 | Bytové doplnky | Logo | Max hra | Spravodajstvo Mráčik | RSS katalóg | Twitter katalóg | Instagram na SK i CZ | Online finančná kalkulačka | Palivové drevo | Nákupné Centrum | Športové Centrum | Krása a zdravie | Bankomaty na Slovensku | Bankomaty v České republice | Tvoj Lekár | Ponuky práce v zdravotníctve | Zdravotná poradňa | Tvůj lékař | Vyber školu | Kto hýbe Slovenskom | Kdo hýbe Českem | Tvoj Notár | Tvůj notář | Sudoku for Kids | Road for Kids | Pair for Kids | Hanoi for Kids | 15 for Kids | Grid for Kids | Colours for Kids | Pexeso | Logic | Einstein | Snake | 3 Wheels | Find 8