O reklame a duševnom zdraví
http://citanie.madness.sk/view-33006.php
Zistila som, že televízne reklamy sú lepšie ako skupinová terapia.
„Volám sa žena v domácnosti a mám problém. Nemôžem sa zbaviť škvŕn na bielizni. Môj bežný prací prostriedok nestačí!“
Nasleduje potlesk a zborové: „Ahoj žena v domácnosti!“
„Volám sa aktívne školopovinné dieťa a mám problém. Nemám dostatočný prísun vitamínov, mlieka a cereálií!
Opäť potlesk a jednohlasné zvolanie: „Ahoj aktívne školopovinné dieťa!“
„Volám sa mladý aktívny muž a mám problém. Pri náročnom tréningu a adrenalínových športoch sa spotím!“
A opäť nasleduje potlesk a zbor: „Ahoj mladý aktívny muž!“
No a po pár sedeniach pri televíznom prijímači je všetko inak.
„Volám sa žena v domácnosti a som šťastná. Mám palmexintensiv a vanišoksiekšn!“
„Volám sa aktívne školopovinné dieťa a som šťastné. Mám bebebrumík a kinderpingvín!!!“ Aj jeho matka je šťastná, pretože má záruku celozrnnosti a vitamínov, ktoré zabezpečia, že dieťa vládze nosiť do školy tašku, zo školy jednotky a ešte vládze vyliezť aj na strom a kopnúť do lopty.
Vytešený je aj muž v stredných rokoch, lebo konečne má Prostenal, Artrostop, Urinal, kozmodríst a Flóru bez cholesterolu, takže tiež vládze kopnúť do lopty a to bez toho, aby musel odkrívať na záchod.
Mladý muž je zasa šťastný, lebo vďaka adidas so silou príboja a americkej pumy sa prestal potiť pri športe.
Spokojní a vnútorne vyrovnaní sú všetci, čo nosia v kabelke alebo pod pazuchou wúlajtkolorblekmedžik. Už sa nemusia obávať, že ich zastihne vyblednutie farieb napríklad uprostred premietania v kine.
Šťastná je mladá žena, ktorá aplikovala na hlavu farbu na vlasy s aktívnymi molekulami diamantov a kašmíru pre extra šajning a ultra stajling a voljúm navyše, samozrejme najmä preto, že dokonale prekrýva šediny, čo sa v dvadsiatke môže hodiť. A obzvlášť spokojnou ju robí nejaký záhadný faktor, ktorý jej čosi zväčšil presne o 65 %.
A to nie je všetko. Nadšení sú všetci tínedžeri, lebo majú telefón. A niektorí aj 25000 voľných minút navyše, ktoré môžu použiť po prevolaní paušálu zníženého na polovicu a kreditu zvýšeného na dvojnásobok v čase medzi treťou a štvrtou hodinou ráno každú párnu nedeľu.
Toľko šťastných (vyliečených) ľudí...
Na záver len odkaz pre všetkých psychológov a psychiatrov. Nekomplikujte si prácu psychoanalýzou a overenými metódami terapie. Pacientom stačí zapnúť televízor a potom ich poslať do obchodu.
Ja sa zatiaľ pokúsim nezblázniť...