Nálezné

Spisovateľ/ka: ZORICA | Vložené dňa: 21. novembra 2014
http://citanie.madness.sk/view-48721.php

 
 
                    Našiel som korenie
                  korenie na rezne
                  komu ho odovzdám
                  kto mi dá nálezné
 
                  Ref.:
                  To čo nájdem, to si nenechávam
                  rezne z jedálnička vynechávam
                  nestačí mi na ne peňaženka
                  skoro vždy je ako rezeň tenká.
 
                  Hľadal som zas ďalej
                  čo ak nájdem viacej
                  bodlo by nálezné
                  bolo by na rezne.
 
                  Ref.: detto
 
                  Našiel som Olinu
                  má peknú ofinu
                  večer k nej zaleziem
                  dostanem nálezné - konečne!
 
                  Ref.:
                  To čo nájdem to si nenechávam
                  baby zo života vynechávam
                  nestačí mi na ne peňaženka
                  skoro vždy je ako Twigy tenká. 
                   

Spisovateľov komentár k príspevku

Niečo z mojich "srandatextov", väčšinou už aj zaspievaných.


Ohodnoť a okomentuj literárny príspevok

Hodnotiť a komentovať literárne príspevky môže len registrovaný užívateľ.


Komentáre k literárnemu príspevku

Usporiadať: Prejdi na stránku:

Na začiatok Predchádzajúca stránka 1 2 Nasledujúca stránka Na koniec
Tak na toto fakt nemám nervy, súhlasím s vami - zverzak, Peter ... a ďalšími, ktorí okolo takého zdravého jadra netúžia krúžiť. Možno sa stretneme niekde inde, kde je jadro naozaj zdravé.  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa26. novembra 2014 16:13:39
Nechcem vyzerať ako urazená a trucovitá osoba, ktorá sa nechá prosiť " tak vyzeras. ak chces odist nikto ta tu nedrzi. len tu neplac. ze su ludia zli. a si nepochopena. je to trochu chudacke. pismak by bol pre teba. tam by ti to asi zrali. pismak.cz mam na mysli. kazdopadne sa maj, vystupoval som k tebe otvorene a nemam preco citit vinu na tom ze odchadzas. vela stastia k zdravemu jadru. mozno ho zalozis. alebo zaloz vlastny lit. portal.  
Spisovateľ/AutorAndrej Imrich Pridané dňa27. novembra 2014 03:39:18
Ďakujem vám, nedalo mi to, aby som sa neprihlásila. Nechcem vyzerať ako urazená a trucovitá osoba, ktorá sa nechá prosiť. Ale tak ako som mala veľmi zlý pocit, kvôli ktorému som sa rozhodla viac sem nič neposlať, teraz mám o niečo silnejší dobrý pocit, že je tu stále viac ľudí,ktorí sú asi menej precitlivelí ako ja, ale majú rovnaký názor na slušnosť a dobré vzťahy medzi ľuďmi, aj keď sú to ľudia, ktorí sa vlastne nepoznajú. Vďaka za to a za povzbudenie, veľmi si to vážim, aj za tých desať, hoci zo srandy daných bodov. Možno napíšem básničku pre deti o tom, ako dievčatko prestalo plakať,keď dostalo čokoládu :))) Ale hlavne mu pomohlo pohladenie a dobré slovo...  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa25. novembra 2014 22:30:15
10 bodov - odporúčam
To, ze je doba trvda nie je argumentom na to.. aby satu siriki vulgarizmy. Clovek by mal skoro pocit, ze na takomto prietore bude vacsina ludi ktorych iq a eq je na patricnej urovni.. co predpoklada slusne jednanie. Kazda kritika ajvta najtrvdsia sa da podat konstruktivne a vecne. Co motivacne priniesol taky abraka.. koho posunul, ktoreho z autorov v jeho napredovani..? Demotivacia nie je najlepsou cestou.. Ludia podobneho typu udupavaju tento portal do hnoja.. P.S kedze ide o srandovny text Zori.. tak v ramci srandy davam desat :) umenie je subjektivne :)  
Spisovateľ/AutorPeter Urban Pridané dňa25. novembra 2014 21:41:21
konstruktivnu a vecnu kritiku som od teba nikdy necital. konstruktivna a vecna kritika moze byt aj takato: pises napicu. najtvrdsia. este ti poviem ze nepis. cakal si nieco ine vsak? ale bohuzial nie sme v lit. casopise. a kritika sa tu neriadi normami. vysledok je tak isty ked to zaobalim jemne. ludovo. nebud chrumkavy. skurvene pokrytectvo. nie nepoznam ta. a? ohladom abraku nevies nic takze naco kecas picoviny? demotivacia nie je najlepsou cestou? silni preziju slabych. vzdy. o tomto portali nevies tak isto nic, kedze si nezazil jeho rozkvet a ani jeho pad suhlasim jedine ze je to teraz hnoj na par vynimiek. a poviem ti ze prave silna kritika a skupina okolo nej tvorila pevne zdrave jadro. bez nich to neni ono a vyzera to ako to vyzera. v ramci srandy dat desat rovna sa vysmial si sa zorici do ksichtu. cisto objektivne. ty subjektivny umelec. traged -ia  
Spisovateľ/AutorAndrej Imrich Pridané dňa26. novembra 2014 05:33:52
tak si piste pre seba.. vazene zdrave jadro.... koncim.  
Spisovateľ/AutorPeter Urban Pridané dňa26. novembra 2014 15:18:47
zdrave jadro tu uz nie je. :) citaj s porozumenim. maj sa.  
Spisovateľ/AutorAndrej Imrich Pridané dňa26. novembra 2014 16:14:39
To ako to dopadlo je Vasa vina, lebo ryba vzdy smrdi od hlavy, Vase zdrave jadro je prave to co nasmerovalo server tymto smerom, neviem o Vas nic, ale literat je vzdy mienkotvorna institucia, na cele, urcujuca smer. Uz som tu parkrat napisal, ze sucasnej tvorbe nerozumiem a nic ju nekontroluje, nepisem nikto ju nekontroluje, lebo to je cenzura, ale nie je tu nic co by bolo za tym, ziadne ciele, len snaha ohromit, dat co najvacsi extrem, v tvorbe, kritike. Vasou ulohou je cloveka pochopit a povzniest, to je uloha kritika, najst motivy a skryte hodnoty. Najst pozitivne v prvom rade, nie poslat o pcka kazdeho co Vam nezapadol do konceptu.  
Spisovateľ/Autorzverzak Pridané dňa26. novembra 2014 09:22:03
a tvoja uloha je nam povedat co je nasou ulohou? nie nie je to pochopit a povzniest autora. solidnou kritikou ukazem akurat ze mi autor nie je ukradnuty. lebo jedine ta ho posuva. co myslis :)  
Spisovateľ/AutorAndrej Imrich Pridané dňa26. novembra 2014 16:14:06
..neviem kde by som nadviazal...ale z nejakých jadrových príčin prestali publikovať resp.sa dočasne odmlčali TU napr.Hirax,Prokopec,Márton,Melošová a ďalší dobrí autori..publikujú na iných portáloch alebo vydávajú zbierky..škoda pre madness..či nie?  
Spisovateľ/Autormurob Pridané dňa26. novembra 2014 21:32:06
neviem. povedz ty. asi im vadila kritika. tu bola vzdy tvrdsia. aj ked malokedy vulgarna. a myslim ze tu boli lepsi autori ako tito menovani. kazdopadne nikto z nich nepublikuje tuna co je asi skoda. aspon by sa semtam nasiel skvost.  
Spisovateľ/AutorAndrej Imrich Pridané dňa27. novembra 2014 03:36:19
..práveže často bola vulgárna,ale to je možno vec vkusu...ale aj kultúry autora.Na písmaku.cz publikujú aj dobrí autori napr.Dali...ale aj Háber,Melošová,MarK,dandan a možno aj ďalší z madnessu.Bol som na čítačke Prokopca..najnovšie veci a boli zaujímavé...  
Spisovateľ/Autormurob Pridané dňa27. novembra 2014 09:22:28
Veľmi na mrzí, že som svojím príspevkom namiesto zábavy vyprovokovala takúto debatu, je mi z toho smutno. Ale všetko je na niečo dobré, možno sa nad tým zamyslia i tí, ktorí by mali, no nie som si istá, že to niekoho zmení, koho by malo. Myslela som si, že tento portál je tu na to, aby si ľudia navzájom pomohli povzbudením, ale aj kritikou a hlavne, že je na úrovni a jeho admin sa ho bude snažiť aj udržiavať v takej rovine. Bola som presvedčená, že mi prinesie len dobré, ale som sklamaná, takže som tu skončila. Ďakujem všetkým, ktorí sú féroví a slušní a ktorí si niečo odo mňa prečítali a dali si aj námahu napísať mi, čo si o mojom písaní myslia a urobili to na úrovni normálnych a inteligentných ľudí. Držím vám všetkým palce a čítať samozrejme neprestanem, keď budem mať čas a náladu.  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa24. novembra 2014 10:35:04
Žena
fantaghiro nechoď! zaprisahávam ťa na druhú  
Spisovateľ/AutorŽena Pridané dňa25. novembra 2014 21:12:04
Nerob to a zostan s nami, toto je prave to co potrebuju, ked sa slusni ludia vytratia zo vsetkeho co sa snazia sprzint, tak nam neostane nic. Nie je dovod to vzdavat, mne sa paci kazdy pokus odkryt nieco zo seba, dat sa na pospas davu, zostan a daj sem nieco, ked budes mat chut. To co sa tu strhlo je zdrave, je to treba. Polemika neexistuje bez temy. Ostan s nami zaprisahavam Ta Zorica :)  
Spisovateľ/Autorzverzak Pridané dňa24. novembra 2014 10:40:18
Vďaka readers, som rada, že si ma správne pochopil, mám aj viac uletených,ale radšej sa už nebudem uchádzať o ďalšie tituly...:)  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa22. novembra 2014 19:14:17
celkom ma to pobavilo, ako pesničku v nejakom kabarete si to viem predstaviť. trochu mi to pripomína štýl Lasicu a Satinského,(alebo pesničky Labudu?) niekde z obdobia konsolidácie, keď sa mohlo srandovať len o ničom, aby to nevyzeralo na nejaké politické narážky  
Spisovateľ/Autorreader ´s Pridané dňa22. novembra 2014 18:29:44
Andrej, ďakujem ti, že so mnou debatuješ o tom, čo ma trápi, aj keď sa vo všetkom nezhodneme, musím ti dať za pravdu, že nemá zmysel, aby som sa trápila kvôli tomu, čo nemôžem zmeniť. Na záver tejto debaty len toľko - nikdy som sa nestretla s takýmto spôsobom komunikácie, bez úcty, ktorá je u mňa základom debaty slušných ľudí. Ani môj exmanžel v stave najhoršej opitosti a zúrivosti mi nič také hnusné nepovedal. Preto ma to šokovalo, ale faktom je, že človek, ktorý to dokáže, ma vlastne nemôže uraziť. Uisťujem ťa, že by ma to rovnako naštvalo, aj keby to nebolo adresované mne. Aj v dnešnej dobe však aj súdy občas riešia urážky na cti, dokonca medzi ľuďmi, ktorí by mali riešiť fakt iné problémy. Tento text nevymažem, aj keď som pôvodne chcela, lebo som mala takú bláznivú náladu, keď som ho sem dávala a dúfala som, že ju urobí aj ostatným. Je to totálna blbosť, určená len na to, nečakám žiadne uznanie. Možno by sa ho dočkal skôr taký text nášho super rapera, ktorý adresuje svojmu kolegovi a jeho mame, plný slovných skvostov ala abraka. Takže končím, nechcem to ďalej rozmazávať, ani nečakám od nikoho nič, len ak niekto chce čítať čo napíšem a skritizovať, prosím, slušne, ďakujem. P.s. mohla by tu byť ešte kategória "krejzy" - nie som blbá, len som to poslovenčila.Občas by som prispela.  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa22. novembra 2014 18:22:30
áno, je to uletené, trhnuté, bláznivé, asi to nemá nejakú umeleckú hodnotu, ale to si ani nekládlo za cieľ. hlavne keď ťa potešila práca na texte. ono sa to vyvrbí  
Spisovateľ/Autorreader ´s Pridané dňa22. novembra 2014 18:39:23
Andrej, evidentne si nepochopil, alebo sa tak tváriš, o čo mi ide. Aj ja beriem svoju i tvorbu ostatných vážne a všetky príspevky som sem dala s tým vedomím, že bude na ne niekto reagovať, či už pozitívne alebo negatívne. S týmto som to asi trochu prehnala, keď som rátala s tým, že bude naozaj vnímaný ako žart, vzhľadom k tým ostatným, ktoré som poslala predtým. Ak sa tu až tak žartovať nesmie, sorry.Rozhodne som však nerátala, že sa tu naopak smie takto hnusne, odporne urážlivo vyjadrovať. Nikomu to nevadí, okrem jedného, ktorý to následne schytal tiež.A ty sa mi snažíš vysvetľovať čo naozaj netreba a obhajuješ ten hnus? Už ozaj neviem, čo si mám myslieť. Alebo je to preto, že je to naozaj admin? To by bol vrchol. Rozhodne by som rada poznala aj názory iných na túto "diskusiu". Hlavne uvítam, keď sa admin naozaj ozve.  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa22. novembra 2014 15:47:59
prosimta. nespravaj sa ako 50 rocna zena ktoru prvy krat odmietli. co si myslis. ze tato doba este tvrdo perzekuuje urazky? alebo takyto slovnik? to ze je to literarny server na tom nezmeni nic. + comu by pomohlo keby dostal ban? zalozi novy ucet. trochu realneho pohladu na vec. to ze to odsudczujes je pekne. ale to je asi tak vsetko. uprimne by som toto nenapisal zene. ale cakas na nazory inych na diskusiu. hm. chces evidentne pocut ako kazdemu vadi ze toto napisal. najlepsie ze ta ma osobne vyhladat. a ospravedlnit sa. ale toto sa nikdy nestane. a hladat sympatie u inych aby som si utvrdila pravdu ze ma urazil. (ano urazil ta tak naco chces iny nazor? ) ocividne sa ta to dotklo a ano o to abrakovi slo. najlepsie keby si prestala pisat a vkladat na tento literarny server. myslim ze aj o toto. tak prosim pekne realny pohlad do tohto. ked ta toto rozculi tak fakt neviem  
Spisovateľ/AutorAndrej Imrich Pridané dňa22. novembra 2014 16:16:01
P.s. Ak je strašné to, čo som napísala ja, ako hodnotíš to, čo mi napísal abraka.dabra, Andrej? Ty si prečo písal tak, ako si písal, tvrdo, ale slušne?  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa22. novembra 2014 10:10:34
ani ja vzdy nenapisem slusne. dovod je jeden. a to dost vazny. ak vidim ze si z toho niekto robi dobry den. ako napr baran. a jedine co robi je ze spamuje. nemam potrebu mu napisat slusne co i jedine slovo. ty vsak posobis pomerne pravidelne. a hoci to vsetko necitam. tak tento text proste hodnotim objektivne. s tym si musela ratat ked si ho sem vkladala. asi mam nastavenu dost vysoko latku. kazdopadne to s tebou nesuvisi. a nikde nevravim ze by si mala prestat pisat  
Spisovateľ/AutorAndrej Imrich Pridané dňa22. novembra 2014 15:01:01
Ďakujem Andrej, že si zareagoval, aj keď naozaj kriticky, čo uznávam, lebo ten text je naozaj umelecky o ničom, čo sama dobre viem. Aj som sa snažila to tým chápavejším povedať v mojom komentári k nemu. Dala som ho sem naozaj len zo srandy, spievali si ho pubertálni chalani s gitarou a bavili sa na tom. Myslela som, že to môže trochu pobaviť aj vážených spisovateľov. Mrzí ma akurát, že ti je trápne hodnotiť,ale nie je ti trápne čítať "hodnotenie" abraka... Ak si tak seriózny a berieš vážne umenie, čakala by som, že berieš vážne aj ľudí, či už napíšu dobré alebo zlé texty. V každom prípade som sklamaná, a ak je admin naozaj ten chrapúň, tak je to hanba všetkým serióznym autorom. Tak si chráňte svoj portál od všetkých slušných ľudí, panny a panicov v rámci slušnosti.  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa22. novembra 2014 10:07:36
ja som to hodnotenie cital. a ak ste nemali ziadne vzajomne korelacie tak trochu prestrelil. kazdopadne ho nemam pravo obhajovat. umenie neberiem vazne. len rad citam dobre veci. a tak ako ti povie kazdy lepsi autor. na cloveku co text pisal nezalezi. ide o to ci je to napisane dobre alebo nie. a ci je abraka admin. tak nie. kazdopadne je admin inaktivny. ak sa chces radit k vyzretejsim autorom. tak jeho slova zhrnies ako jeden negativny koment bez hlbsieho obsahu. jeb na to co napisal. nemalo by sa ta to dotykat. nepozna ta. maximalne tvoju tvorbu. cize. neries to. moja rada. nepoznas ani mna. co ale viem ze by ta nazory neznamych ludi nemali nejak extra ovplyvnit. sama vies rozmyslat. tak akokolvek sa zariadis budes mat aj odporcov. staci s tym ratat. a ist dalej  
Spisovateľ/AutorAndrej Imrich Pridané dňa22. novembra 2014 15:08:51
Ďakujem, zverzak, že si sa ma zastal, lebo prinajmenšom mám z toho fakt nechutný pocit. Neviem, či sa tomuto dá vyhnúť, ak áno, budem rada. Vďaka. :)  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa21. novembra 2014 22:57:47
vyhnut sa tomu asi da. ale toto je tak zly text. ze mi je az trapne hodnotit. 0 hodnota. rymy struktura naivnost pripis to kludne aj recesii. ale je to strasne  
Spisovateľ/AutorAndrej Imrich Pridané dňa22. novembra 2014 00:48:36
Nebyť toho, že verím, že sú tu aj normálne slušní ľudia, už by som sa sem nevrátila. Ale nenechám sa znechutiť podobnými ako si ty. Myslela tom, že aspoň na takomto portáli sa nenosí taký hnusne primitívny vulgarizmus a urážanie. Neželám si, aby si sa niekedy ešte vyjadroval na moju adresu. Ospravedlnenie by asi bolo nad tvoje intelektuálne možnosti.  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa21. novembra 2014 22:54:59
Tuším, že som tu kdesi čítala, že urážať sa v komentoch nemá. Aj keď si myslím, že niekto koho nepoznám ani on mňa, ma uraziť nemôže, najviac ma irituje takéto primitívne vulgárne vyjadrovanie. Ak nerozumieš recesii ani humoru, tak sa nevyjadruj vôbec. Toto nie je kritika ani názor, ale hulvátstvo. Patrí to sem? To sa pýtam ostatných!  
Spisovateľ/AutorZORICA Pridané dňa21. novembra 2014 21:25:00
Nahlasim to adminovi, toto sa nesmie tolerovat !!!  
Spisovateľ/Autorzverzak Pridané dňa21. novembra 2014 22:30:49
Usporiadať: Prejdi na stránku:

Na začiatok Predchádzajúca stránka 1 2 Nasledujúca stránka Na koniec
Info o príspevku Info o príspevku
Predchádzajúci príspevok Predchádzajúci príspevok
Nasledujúci príspevok Nasledujúci príspevok
Reklama
Hlasuj za príspevok Hlasuj za príspevok
  • asdf.sk
  • Bookmark and Share
Naj od autora Naj od autora
Štúrovčina
Kuchárka | Skratky | Zábava | Diplomová práca | Psychológia | Manageria | Antikvariát Sova | Tools | Stolár | Kotly | Orava | Kovovýroba | Monitoring | K6 | Bytové doplnky | Logo | Max hra | Spravodajstvo Mráčik | RSS katalóg | Twitter katalóg | Instagram na SK i CZ | Online finančná kalkulačka | Palivové drevo | Nákupné Centrum | Športové Centrum | Krása a zdravie | Bankomaty na Slovensku | Bankomaty v České republice | Tvoj Lekár | Ponuky práce v zdravotníctve | Zdravotná poradňa | Tvůj lékař | Vyber školu | Kto hýbe Slovenskom | Kdo hýbe Českem | Tvoj Notár | Tvůj notář | Sudoku for Kids | Road for Kids | Pair for Kids | Hanoi for Kids | 15 for Kids | Grid for Kids | Colours for Kids | Pexeso | Logic | Einstein | Snake | 3 Wheels | Find 8