FIREMNÁ CHATA

Spisovateľ/ka: Milan Plášek | Vložené dňa: 19. januára 2016

Naša firemná chata bola nad obcou Lipovce, pod kopcom Buše, v pohorí Branisko. Suterén, s polovice vyčnievajúci nad úroveň terénu a prízemie sú murované. Prvé poschodie je zrubové. Z časti stropu suterénu je terasa a z nej sa ide hlavným vchodom do chaty.
V suteréne je centrálne ústredné kúrenie a ohrev vody s využitím mazutu. Čo je však na nej najcennejšie, je tu sauna a bazén o rozmeroch tri krát tri metre, s hĺbkou deväťdesiat centimetrov. Je jasné, že pri saune je aj miestnosť s ležadlami. Na prízemí je spoločenská miestnosť, jedáleň, kuchyňa, komora a sociálne zariadenie. Na prvom poschodí sú izby, spálne pre ubytovanie s možnosťou ubytovať aj s prístelkami, až dvadsať hosťov a malé sociálne zariadenie. Z terasy chaty je pekný výhľad na celú Lipoveckú dolinu. Chata bola dobre vybavená moderným nábytkom, a v kuchyni s dostatočným riadom, pre samo obslužnú prípravu jedál pre plnú ubytovaciu kapacitu.
Netreba zdôrazňovať, ale bola, dá sa povedať neprestajne využívaná zamestnancami firmy až tak, že v sezónach rekreácii a prázdnin sa museli robiť poradovníky.
JULO
Julo z dielne,. mechanik, ale naozaj odborník, ktorého posielali na tie najzložitejšie montážne práce a ešte slobodný, chodieval na chatu cez týždeň. Tak využíval čerpanie náhradného voľna. Dá sa povedať, že vedel kedy nebude nikto na chate a bude ju mať, aspoň na dva dni, len pre seba. Telefón tam nebol a čo tam robí, sa dalo zistiť len osobnou kontrolou, niektorého zo zamestnancov firmy. Mal teda úplnú slobodu a celé zariadenie len pre seba a svoje frajerky z blízkeho. Nikomu sa s tým nechválil, bol tajnostkár.
Boli sme zvedaví, čo nie sám, robí na chate. Preto s Ferom sme si povedali, že ho prekvapíme. Zistili sme si vo firme: Má na dva dni objednanú a zaplatenú chatu s nocľahom z piatka na sobotu, pre tri osoby Pripomínam: Za pobyt na chate sa platila, na tú dobu, pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov, symbolická cena. Hneď v piatok, po skončení smeny, sme sa vybrali Jula prekvapiť, s predsavzatím, že sa do desiatej večer vrátime. Okolo tretej hodiny poobede prichádzame ku chate a parkujeme moje Žiguli, vadľa Julovej Škodovky.
Vrátim sa ešte krátko k Julovi. Že to bol ozaj macher, stačí spomenúť to najdôležitejšie. Ako zamestnanec svetoznámej českej firmy, pôsobil ako špecialita opravár, dva roky na Kube, pri generálnych opravách parných turbín a dobre ovládal španielčinu.
Náš príchod ho ani neprekvapil. Prekvapené však boli jeho dve známe. Preto že sme sa nepoznali, nám ich predstavil. Sedeli na terase a popíjali víno. Na to jedna odbehla do chaty a priniesla obložené žemle. Rozhovor sme s kolegom začali posúvať k téme o jeho priateľkách a narážali sme na vzťahy pohlaví a či ako, jeden chlap môže sám stačiť na dve dospelé dámy a to ešte na chate. Na prekvapenie, Julo a dve dámy sa vôbec neurazili. Dozvedeli sme sa. Tá staršia je Julová frajerka a oslovoval ju Anička. Druhá, Zuzka je od nej o dva roky mladšia a je jej dlhodobá kamarátka, tiež slobodná. O nejakých nevkusnostiach, ako milovanie sa v trojici, nemôže byť ani reči. A čo sa Jula a Aničky týka, sú predsa dospelý a ako sa k sebe chovajú, je len ich vec. Nie sú puritánky a nebránia sa žiadnemu rozumnému, trebárs aj humornému rozhovoru, aj keď sa to týka konkrétneho sexuálneho vzťahu dvoch pohlaví.
Keď sme už na chate tak si idem užiť saunu a nechávam štvoricu na terase. V suteréne, na lehátkach vidím použité osušky a plavecké gumové čiapky a niekoľko kusov spodného prádla. Teda trojica používa aj saunu. Keď som mal už dosť toho tepla, schladil som sa v bazéne. Cítil som sa vynikajúco. Vraciam sa do spoločenskej miestnosti a štvorica sa veselo baví. Zuzka mala navarený, tradičný chatársky guláš a na stole sa objavila nová fľaška vína. Guláš mi chutil, ale víno som odmietol. Chcem sa vrátiť autom domov, tak ako som telefonický rodine prisľúbil, ešte pred odchodom na chatu a to najneskôr do desiatej večer. Bolo už po ôsmej a pripravujem sa na spiatočnú cestu.
Tu mi Fero mi oznamuje, že ostáva a celá štvorica odíde až na druhý deň doobeda. Chatu musia osobne pripraviť na prevzatie skupine nových zamestnancov, ktorí si zaplatili víkendový pobyt. Neostáva mi nič, len sa s partiou rozlúčiť a zapriať im príjemné prežitie načatého večera a nastávajúcej noci. Ešte uštipačne som poznamenal, nech si užívajú v dvojiciach, lebo ako povedali, spolu v trojici a dodávam , aj v štvorici je to neslušné. Nech sa vyhýbajú grupen sexu. Pozdravujem, dovidenia a odchádzam.
Hneď v pondelok, po smene, ma Fero s Julom pozývajú posedieť si v krčme pri poldecákoch, s netajeným úmyslom mi porozprávať, ako to bolo na firemnej chate po mojom odchode.
Hneď po prvých poldecákoch Julo spomenul svoju skúsenosť a zážitky z Kuby.
Kubánky a hlavne mulatky, sú veľmi náruživé. Treba sa však mať na pozore. Ich partneri naopak, sú žiarliví a sú schopný sa s nežiaducim nápadníkom fyzicky, trebárz aj s poriadnou bitkou, vysporiadať. Teda južanský temperament na oboch stranách. Československý chlapi to nemali ľahké. Zistili však a hlavne na radu skúsených kubániek , že dobrý sex je možné príjemne zažiť rovno v mory. Vlny ale musia byť malé, preto najlepšie podmienky sú pri odlive. Dvojica sa vzdiali z pláže ďaleko tak, aby im voda siahala po prsia a partnerka mala na sebe dvojdielne plavky. Svoje kúpacie oblečenie si vyzlečiete a nasuniete na ruky až po rameno, z dôvodu zabrániť ich odplaveniu. Potom by ste sa vrátili na pláž ako adamiti a návštevníci pláže by určite vedeli, čo ste to za nemorálnosti robili. Má to obrovskú výhodu. Pod vodou nikto nevidí čo tam stvárate. Nadľahčovanie vo vode, vám zase umožňuje realizovať ľubovoľné pozície. Horšie je to s frekvenciou pohybu z dôvodu väčšieho odporu vody. Dá sa to nacvičiť a keď to vy a partnerka viete, zažijete niečo nezvyklé a určite budete na zažitý orgazmus dlho spomínať. Na otázku či sa to dá aj pod vodou sa nám vysmial. Videli ste, aby potápači pod vodou, s aqalungon na chrbte, s dýchacou maskou na hlave, plútvamy na nohách a ešte oblečení v neopréne mohli okrem potápania niečoho takého schopní. To sa robí až po vynorení na lodnej palube
Prečo to spomínam?
Firemná chata a bazén v suteréne, sú ako stvorené zažiť to, čo pri normálnom milovaní nikdy nezažijete. Keď to nestačí, potom máte k dispozícii celú chatu pre normálne, nami už tradičné používané spôsoby. Našiel si frajerku a tá súhlasila a rada sa netradičný spôsob radosti osvojila a rada používala. Tvrdil, naučila sa. Proti otázka, načo sú im kúpacie čiapky, dostal som odbornú odpoveď. Používajú ju ženy. Mokré vlasy im pri sexe prekážajú.
Keď som bol v saune, rozprávali sa aj o Julovej Kubánskej skúsenosti. Chceli to aj Fero so Zuzka vyskúšať a to bol jeho dôvod ostať na chate. Konštatoval, zo Zuzkou to zrealizoval. Bolo to dobré. Ale aby to doviedli do dokonalosti, potrebujú ešte niekoľko tréningov. A tak z Julom pripravovali plán na ďalšiu, spoločnú návštevu chaty. Stalo sa.
V jeden letný mesiac som strávil víkendový pobyt na chate s celou rodinou. Navrhol som manželke vyskúšať netradičnú metódu milovania, Neviem prečo, odmietla. Trvala na tradičných spôsoboch. Keď deti zaspali, zo sauny sme išli rovno do postele. Bolo len tradičné milovanie pri zmene niekoľkých, už natrénovaných pozícii.
Je to rozprávka? Chata však je reálna a aj dnes, po divokej privatizácii, stoji nad obcou Lipovce.

Ohodnoť a okomentuj literárny príspevok

Hodnotiť a komentovať literárne príspevky môže len registrovaný užívateľ.

Komentáre k literárnemu príspevku

Usporiadať: Prejdi na stránku:
8 bodov
Nebolo to zrovna to, čo by som osobne očakávala pod kategóriou humoreska, ale zaujať to zaujalo :). A úsmevu som sa pri čítaní neubránila. Mohlo by to byť súčasťou memoárov, škoda že tu nie je taká kategória.
Spisovateľ/AutorLesanela Pridané dňa13. januára 2017 20:46:17
Usporiadať: Prejdi na stránku:
Info o príspevku Info o príspevku
Predchádzajúci príspevok Predchádzajúci príspevok
Nasledujúci príspevok Nasledujúci príspevok
Reklama
Hlasuj za príspevok Hlasuj za príspevok
  • asdf.sk
  • Bookmark and Share
Naj od autora Naj od autora
Štúrovčina
Kuchárka | Skratky | Zábava | Diplomová práca | Psychológia | Manageria | Antikvariát Sova | Tools | Stolár | Kotly | Orava | Kovovýroba | Monitoring | K6 | Bytové doplnky | Logo | Max hra | Spravodajstvo Mráčik | RSS katalóg | Twitter katalóg | Instagram na SK i CZ | Online finančná kalkulačka | Palivové drevo | Nákupné Centrum | Športové Centrum | Krása a zdravie | Bankomaty na Slovensku | Bankomaty v České republice | Tvoj Lekár | Ponuky práce v zdravotníctve | Zdravotná poradňa | Tvůj lékař | Vyber školu | Kto hýbe Slovenskom | Kdo hýbe Českem | Tvoj Notár | Tvůj notář | Sudoku for Kids | Road for Kids | Pair for Kids | Hanoi for Kids | 15 for Kids | Grid for Kids | Colours for Kids | Pexeso | Logic | Einstein | Snake | 3 Wheels | Find 8